Pimec inicia una campanya per posar en valor el comerç local

La patronal Pimec Comerç Vallès Occidental ha posat en marxa la campanya “Escolta el batec del teu comerç”, que té l’objectiu de posar en valor el comerç i la restauració local, així com visualitzar les seves fortaleses i el seu valor afegit, desvinculant-se del Black Friday. La iniciativa, que compta amb uns 1.400 establiments de la comarca adherits, també vol impulsar la consciència col·lectiva sobre els avantatges de la compra i el consum al territori, inclosa la restauració.

Les associacions adherides participaran en la campanya decorant els establiments amb la imatge gràfica de la iniciativa i fent difusió dels valors de la proximitat a través de les xarxes socials. A més, s’han plantejat altres accions als comerços com el repartiment de globus, obsequis, vals de compra, exposicions de fotografies d’artistes locals, etc.

Aquestes accions estan previstes pels dies 1, 2 i 3 de desembre, tot i que a nivell comunicatiu s’allargarà durant tot el mes per aprofitar l’època de les compres nadalenques.

 

El president de Pimec Comerç Vallès Occidental, Xavier Oliver, ha manifestat que “el comerç urbà majoritàriament es desvincula del Black Friday perquè és una jornada promoguda per plataformes online i grans establiments, que sí que es beneficien, però no contribueixen a l’economia dels nostres municipis com sí ho fan el comerç i la restauració local”.

La campanya se celebra a tot el territori català amb més de 19.000 establiments participants.